23. tra 2011.

Intervju: Djisin


Djisin
.rs Multihanter

  •  Ime: Miloš 
  • Prebivalište: Lazarevac, Srbija
  • .rs forum: Djisin


Travian
Kako si saznao za Travian?

Za Travian sam saznao sa reklama na sajtovima...:)

Da li trenutno igras na nekom serveru?

Da, igram na Travian Team serveru i pomazem malo drustvu na ts9.travian.com

Ne igras na nekom od domaćih servera?

Domace servere ne igram zbog naseg srpskog mentaliteta...

Kako to? Mozes li nam bolje objasniti?

Ne moze uvek sve da bude kako "vodja" kaze, svadja obavezna, dvolicnost...

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

Obozavam gale.. Odlicna odbrana i brzina, a i mnogo su dobri na pocetku servera... Zamke su zakon...

Koji ti je najveci uspijeh,gradnja svjetskog cuda,rusenje?

Kao samostalni igrac, nemam mnogo "vrednih" uspeha. Kao dual imam 2 rusenja, i pomegao sam u gradnji svetskog cuda.

Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

Svakako je to kada sam poceo da igram, kad nisam znao nista o travianu.. Jedan lik koji je imao dosta sela oko mene cesto mi je pomagao, bio siter, cak i uplatio par puta zlato...

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je do sada najdraža?

Super je... Mnogo novih stvari, grafika, okruzenje i ostalo, ali postoji i nesto sto mi se ne svidja, grafika je vrlo zahtevna, pa cak i na boljim konekcijama sporije ucitava, sve ostalo na svom mestu. Najbolje mi stoji 3.6 verzija.

Travian tim

Zašto si želeo da se priključiš Travian timu?

Zeleo sam da pogledam Travian svet sa druge strane a i usput da pomognem

Da li je posao multihantera stresan?
 
Ma ne... Sve je ok samo ako imas dovoljno vremena.

Koje situacije, kao multihanter, najmanje voliš, a šta je najlepše u tom zaduženju?

Najmanje volim situacije kada igraci imaju multi nalog i napisu u poruci da tetka, strina, mama, tata,brat, sestra, cak i komsija igraju sa istog racunara. Posle dugog razgovora u kome na kraju prizna multi, najdraze mi je kazniti takve igrace..xD

Da li si se ikada osetio ugroženim akcijama u stvarnom životu zbog posla koji obavljaš?

Ni malo... Nemam takvih problema.

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?
Porucio bih im samo da postuju pravila... nista vise..

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.