1. lip 2011.

Intervju: byteme

byteme

  • Ime: Bojan Sokola Ružić
  • Prebivalište: Sremski Karlovci, Srbija
  • .rs Forum: byteme

Veoma poznat igrač i forumaš na .rs domenu i šire.

Travian - igra

Kako si saznao za Travian?

  Za Travian sam saznao sasvim slučajno , gledajući drugara kako igra, zainteresovao sam se , regao svoj prvi nalog i tako je sve krenulo…..

Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim sve serverima?

  Naravno ,trenutno igram kao jedan od duala na našem novom rs5 serveru ,koji je još uvek stara verzija .Nikada ne igram više servera ,jer bar u mom slučaju to je jedan od uslova da bi se stvorio jak acc

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

  Moja prva ljubav su rimljani , prvenstveno zbog prejakog off a u kasnijem period igre , plus tu je još mogućnost gradjenja 2 gradjevine bez plus naloga ,ali u zadnje vreme igram prvenstveno tevtonske naloge zbog aktivnosti I mogućnosti brzeg razvijanja naloga .

Koji su tvoji najveći uspesi u Travianu? Šta najviše voliš: da rušiš, braniš ili gradiš Svetsko čudo?

  Uspešno završenih par server , tj nalazio sam se u pobedničkim alijansama DN (Galileo), TNT (GhosT&DarknesS),EPS (hrco), zatim nalozi byteme (oteto 5 artifakta) kao i nalog SupeR OffeR gde sam bio siter , pomogao izbacivanju jednog od najjačih offova tog server, a s obzirom da sam video da me gradnja svetskih čuda ne ide (jedan srušen na lv 95 (sitovao), (drugi kasnio 4 sata lv 99 hrco ) ostajem pri onome što me ide mnogo bolje ,rušenje protivničkih čuda .

Da li si na Travnianu upoznao ljude koje danas slobodno možeš nazvati prijateljima?

  Naravno ,čak su se rodila i lepa prijateljstva zasnovana na istim interesovanjima ,prvenstveno sa pobednikom prošlogodišnjeg rs3 Stefanom (Obrva)

Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

   Pre svega to je raskid PON a na 95 tom lv koji se desio na exrs3 (u mom slučaju reč na igri važi isto kao I u RL) tu bi pomenuo igrača Obrva koji je ostao pri ponu , a važio je za jednog od najsurovijih igrača na tom server koji je kasnije i osvojio izgradnjom svetskog čuda ., foto finish sadašnjeg rs3 , i igranje prošlog rsx a kao jedan od osporavanih “sporaća”

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je najdraža?

  Još uvek se držim stare verzije , stoga i igranje na našem najmladjem server

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu u igri na .rs domenu?

  Odlično, prvenstveno jer mnoge znam ,sa mnogima sam igrao tako da znam ko je kakav a mnogi su zaslužili moje poštovanje (WarLord ,Mile ,poLarna ,cannavaro ) samo su neka od imena sjajnih ljudi iz RS travian ekipe.

Travian - forum

Dosta si aktivan u "Trenutnom stanju na serveru". Zašto? Da li je tvoj cilj da promovišeš nešto, izveštavaš o događajima, predvidiš poteze drugih igrača, ili konkretan cilj sem zabave ne postoji u tvom slučaju?

  Prvenstveno se pojavim kada me isprovocira nečija glupost ,nerviraju me optužbe na račun MH ,admina ili ostalih u travian timu ,pre svega jer svako ko pokuša da zaobidje sistem i pri tome bude uhvaćen pojavi se na forumu i iznosi neosnovane optužbe o prljavosti pre svega MH a .zatim admina i da ne nabrajam dalje ,Naravno da MH imaju drugare koji igraju te servere ,ali u tom slučaju i bilo kom da se neko smatra oštećenim treba da kontaktira admina zaduženog za RS servere koji je bar u mom slučaju, kad sam primetio neke nepravilnosti a MH nije preduzeo ništa, ispao tatko nad tatkama i maksimalno izašao u susret. Naravno tu su i dogadjaji u kojima se trudim da učestvujem, što organizacijom , a više ličnim primerom pa stoga i komentarisanje istih . Forum je moćno oružje ukoliko se pravilno koristi .

Šta misliš o uređenju foruma? Da možeš, šta bi izmenio?

  Ništa….konj se usred trke ne menja :)

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?

  GAME ON !

Broj komentara: 7:

  1. hm interesantno. sad sve poklapa. jos jedan dokaz da mh i admini ne vole igrace BIA, samo intervijuisete njih. zasto nema interviju sa najboljim igracem rs servera RAVEL-om???
    REVOLUCIJAAAAA

    OdgovoriIzbriši
  2. i ko je ustvari ovaj bojan

    OdgovoriIzbriši
  3. Glade ti si samo ljubomoran ....:*

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja niti sam admin, niti sam MH, niti znam ko je iz kog saveza :P

    A postoji stranica za predloge pa tamo vodi revoluciju :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobar intervju i sagovornik! Samo da je malo duzi intervju sa vise pitanja.

    OdgovoriIzbriši
  6. e boki nema vise kafe. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Veoma dobar sagovornik ... predlozicemo te za clana tima s'obzirom da si tako predan igri :D

    OdgovoriIzbriši

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.