15. svi 2011.

Intervju: Ivan

Ivan

  • Ime: Ivan
  • Prebivalište: Zaječar, Srbija
  • .rs Forum: Ivan - Aker - NW - Rsx
Veoma popularan igrač na rsX-u, .rs forumu i šire. Više puta je gradio Svetsko čudo.

Travian - igra

Kako si saznao za Travian?

   Sasvim slučajno, mislim da sam naleteo na reklamu na nekom sajtu, i resio da probam igru.

Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim sve serverima?

   Sada sam na pauzi. Povezao sam 4 speeda za redom, i mislim da sam zasluzio mali odmor. Verovatno ću krenuti sledeći speed ako bude t4 server.

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

  Tevtonci. Brz razvoj, prvi uzimas dobre kropove, najjači off narod, a i imaju izuzetan svoj deff, koplja, koja su klasa iznad falangi.

Koji su tvoji najveći uspesi u Travianu? Šta najviše voliš: da rušiš, braniš ili gradiš Svetsko čudo?

  Uf, tesko pitanje. Na svakom serveru koji sam igrao sam zidao Svetsko Čudo, na poslednjem kao siter, a na prethodna 3 na svom nalogu. Na 3 od 4 servera sam pravio off za rušenje.... Više volim da rušim nego da zidam, ali cilj igre je da se sazida Svetsko čudo. 
Da sam mogao da biram da li da sazidam Čudo, ili bilo ko iz mog saveza, a da ne ispucam off složio bih se sa time.

Da li si na Travnianu upoznao ljude koje danas slobodno možeš nazvati prijateljima?

  Da. Upoznao sam nekoliko ljudi za koje mogu da kažem da su mi pravi prijatelji.

Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

  Ima ih više, svaki udar mog WW offa, na četvrtom spidu hvatanje 2 ww offa u ww selu.... Ali ako moram da odaberem jedan to je biti siter na nalogu Stefanino dok WW izlazi na lvl 100.

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je najdraža?

   Ima dobrih i loših strana verzije t4. Ja sam speed igrač i čekam da vidim kakav je t4 speed. 3.5 mi se više svidja od 3.6 verzije. 

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu u igri na .rs domenu?

  Nemam neko posebno mišljenje, imao sam jedan konflikt sa MH-om koji je Admin rešio kako treba i to je sve. 

Travian forum

Dosta si aktivan u "Trenutnom stanju na serveru". Zašto? Da li je tvoj cilj da promovišeš nešto, izveštavaš o događajima, predvidiš poteze drugih igrača, ili konkretan cilj sem zabave ne postoji u tvom slučaju?

  Uglavnom radi zabave, mada je forum moćno oružje, koje neki igrači, poput Majkana (da pomenem i ja njega :P), znaju itekako da iskoriste.

Šta misliš o uređenju foruma? Da možeš, šta bi izmenio?

  Treba dozvoliti sve da se objavljuje, i logovi, a i privatna prepiska. Sve sem vredjanja.

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu zaduženom za čuvanje foruma na .rs domenu?

  Opet, nemam mišljenje o travian timu. Njihov posao je da budu muve na zidu i da gledaju da sve funkcioneše. Što ih manje viđamo to je bolji forum. U delovima foruma gde su ‚‚pitanja‚‚ treba da učestvuju u radu foruma, ali i dobro da znaju. ‚‚ideje‚‚ su katastrofa, propale zbog moderatora koji to vodi, i zbog travian tima koji ‚‚nema vremena‚‚ da kaže svoje mišljenje o nekoj ideji.

Ostalo

Da li si razmišljao da se učlaniš u Travian tim i da li si do sada već nekad popunio prijavu?

  Mislim da sam popunio nekad davno. Jedino što bih želeo da budem je MH, ali to ne bi valjalo jer bi onda još manje igrača završavalo server. Kažnjavao bih za svaku sitnicu.

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga? 

  Igrajte speed u zimskim mesecima. Leti uživajte. I zapamtite, ovo je samo igra. Želeo bih i da se osvrnem na pobednike poslednjeg comx-a. Ti momci i devojke su dokazali da bez obira da li su na rsx-u bili rakijasi, terrors, nw ili bilo ko drugi  mogu da igraju zajedno na najjačem serveru na svetu i da pobede. To je pravo shvatanje ove igre. Ja taj server nisam igrao ali skidam kapu svima koji jesu, ne samo zbog pobede, već i zbog igre. Balkan zidar ww-a je završio sa 5 puta više deff poena od prvog iza sebe, i opet su izašsli prvi na 100. Te ljude i logove sa com-x treba uvrstiti u posebnu ‚‚dvoranu slavnih‚‚ na rs, ba, hr domenima, kao i na ovom blogu.

2 komentara:

  1. Ja mislim da ti je ona igra na 2 bitange bila najjaca ikada tad si pokazao kako se igra i sta se sve moze uraditi i odraditi na travianu ako znas da igras

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam pokuso da ti rusim ww :) ali mi nije uspelo :* Imo si srece Igro sam sa 2 ortaka i Kumom :P Ali jbg imo si veci deff od naseg offfa i ako je off bio mozda medju prvih 10 :) poz od mene

    OdgovoriIzbriši

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.