5. svi 2011.

Intervju: Majkan

Majkan

  • Ime: Milan
  • Prebivalište: Novi Sad, Srbija
  • .rs Forum: majkan
  • .ba Forum: -dobar_los_zao-
Veoma popularan igrač i član foruma na .rs i .com domenu. 

Travian - igra
 
Kako si saznao za Travian?

  Drugar Bogdan je igrao rs1 on me je uvukao u svet Traviana, on je kriv za sve :)

Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim sve serverima?
 
  Ne, sa com x sam definitivno zavrsio sa travianom (bar se nadam)

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.
 
  Tevtnoci i rimljani. Tevtonci zato sto mnogo bolje napredujes s njima u pocetku zbog batina a rimljani iako kasnis u startu sve kasnije nadoknadis zbog toga sto mozes da se mnogo brze razvijas jer u isto vreme klikas 2 stvari. Gali su po meni najgluplji narod u travianu :)

Koji su tvoji najveći uspesi u Travianu? Šta najviše voliš: da rušiš, braniš ili gradiš Svetsko čudo?
 
  OsvojenRS1, RSX1,RSX3,RSX4,RSX5 uvek bio u pobednickim alijansama.
 
Vise volim da rusim, nisam nikad gradio razlog ne znam da koristim skripte ni botove a bez toga ne mozes da gradis svetsko cudo
Na RSX4 na acc Student izbacena 3 ww offa na jednom nalogu bez varanja, mada igrao sam dual sa jednim od najboljih igraca traviana tacnije jedog od retkih koga priznam da je bolji od mene i ujedno prvi napadac servera.i naravno bilo nas je cetvoro na nalogu pored Ivice mene bio je tu Dariush i Medo a sitovali su nam Bojana i Banditi.
 
I naravno osvojen Com x zadnji
 
Ne znam dal postoji pitanje koji je najbolji igrac traviana al ja moram da napomenum da je ubedljivo za mene najbolji Aca Pejcic i njegova supruga ti ljudi su umetnici i imaju volju na zalost mislim da su se i oni oprostili od traviana sa ovim com-xom.

Da li si na Travnianu upoznao ljude koje danas slobodno možeš nazvati prijateljima?
 
  Da cak mogu reci da imam dosta ne poznanika nego ekstra drugova sa kojima se gledam skoro svaki dan.
 
Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?
 
  Ne ispucan off na 5 rsx-u na nalogu Vuchica na kojem pored Vucke i mene je igrala i Beba, u svakom slucaju najveci rimski off ikad napravljen na srpskom serveru al ne pokazan :) Hvala Terorsima :)
 
Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je najdraža?
 
  Mislim da je to uvod u kraj Traviana, iskreno najbolja mi je bila stara verzija na kojoj smo naucili da igramo kasnije se svodilo na gold jer se vojska mnogo brzo pravila nalozi su morali biti pokriveni maltene 24 casa te se samim tim smanjio broj naloga na serveru jer igraci koji su naprimer igrali sami 1rsx su na 3rsx u igrali duale, trilale cak i u cetvoro. Meni licno odgovara igra sa goldom jer mi ne predstavlja problem gold al pogledajte statistiku zavrsenih igraca na nasim serverima i shavticete o cemu pricam.
 
Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu u igri na .rs domenu?
 
  Ako kazem sta mislim nikad vise se necu pojaviti na Forumu (MURINJO) :)

Travian - forum
 
Dosta si aktivan u "Trenutnom stanju na serveru". Zašto? Da li je  tvoj cilj da promovišeš nešto, izveštavaš o događajima, predvidiš poteze drugih igrača, ili konkretan cilj sem zabave ne postoji u tvom slučaju?
 
  Forum je sastavni deo igre mozda i jedan od najbitnijih posle spijuniranja, mnogi igraci to ne znaju ali oni koji su skontali ti su na forumu najcesce, na forumu se povlace figuru kao u sahu, davanje laznih informacija muvanje petljanje je sastavni deo igre, ja nikad ono sto sam rekao na forumu nije bilo tako al uvek se neko upeca pa mi ulepsa dan. Najveci "protivnici" na forumu su mi bili Gordan i duali sa naloga Tri praseta, Gordana sam izbacio iz koloseka a ova dva su mnogo dobra"protivnika"
 
Šta misliš o uređenju foruma? Da možeš, šta bi izmenio?
 
  Ne znam al znam da ne bi brisao tek tako neke postove jer ljudi dolaze na forum da citaju svadje prepucavanja i ostale stvari koji su interesantne za forum, vidite kako je forum dosadan bez nas :)
 
Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu zaduženom za čuvanje foruma na .rs domenu?
 
  Uvek moze bolje :)

Ostalo
 
Da li si razmišljao da se učlaniš u Travian tim i da li si do sada već nekad popunio prijavu?
 
  Ne, ali sam redovno popunjavao prijavu da Nikolu zafrkavam :) mislim da meni nije ni mesto na da budem u Travian timu, niko nije imao vise od mene i gordana  opomena i kazni na forumu, samim tim ne bi bio ozbiljan koliko sam imao kazni.

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?
 
  Igracima Traviana nikad ne uzmimajte art sposobnih malih jer ce svi znati gde vam je off selo, pravi igrac moze da izbaci preko 400 k batina 100 k konja 21 k kata i bez arta a off selo se moze sakriti na 550 popa. I onog momenta kad izgubite kompas u igri setite se ipak je ovo samo igra. 
 
Sretno svima mozda se nekad opet sretnemo na Travianskom polju.

Broj komentara: 11:

  1. Veliki pozdrav za Majkana, živu legendu Traviana. Skoro da ne mogu da poverujem da je baš sve batalio ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako je vec sagovornik nepismen i ne ume da stavlja racke i zareze mogao je bar ``novinar`` da se potrudi i da lektorise tekst, da sve ovo bar makar malo bude razumljivo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jel to Nidza...26. svi 2011. 01:41:00

    Jel se to Nidza soko javlja kao anoniman ?

    OdgovoriIzbriši
  4. dobar intervju mozda po prvi put mislim da je Majkan bio ozbiljan. Lepo i iskreno sve najbolje jednom od najjacih igraca ikada na balkanu u penziji

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanima me,posto si rekao da ne znas da koristis skripte,samo ovo: po kojoj formuli racunas rastojanje na mapi?
    iskreno me zanima
    unapred hvala na odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odogovr za Anonimnog sto se tice skripti, za Majkana odgovorno mogu da tvrdim da nikad, ali nikad nije ukljucio skriptu apsolutno ni za sta. A nikakav problem nije da izracunas vreme do odredjene destinacije ako nisi izostajao sa casova matmatike :). Licno ja sam koristio te skripte za racunanje vremena, a proveravao kad je bitno i pesaka.

    Aca Pejcic

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanima me,posto si rekao da ne znas da koristis skripte,samo ovo: po kojoj formuli racunas rastojanje na mapi?
    iskreno me zanima
    unapred hvala na odgovoru :)


    nikad nism koristio skriptu niti neko pomagalo,matematika mi je jaca strana. Imao sam preko 10 duala saznalo bi se vec da sam koristio bilo sta od toga, jedini ban sam dobio na 1 rsx-u zbog vredjanja igraca iz kaolicije jer je na profilu imao neke stvari koje su mi smetale pa sam mu pozdravio rodbinu i dobio bananu na rese :)
    p.s. zasto anonimus ovo je samo igra predstavi se sledeci put:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim sve serverima?

    Ne, sa com x sam definitivno zavrsio sa travianom (bar se nadam)


    ROFL

    OdgovoriIzbriši
  9. Majki najavio penziju ,samo da bi dobio prigodan poklon za odlazak...
    Ako ti odes u penziju,postace previse dosadno na travianu .A tek na forumu...

    OdgovoriIzbriši

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.