4. srp 2011.

Intervju: Almir

Almir

  • Ime: Almir Đulović
  • Prebivalište: Živinice, Bosna i Hercegovina 
  • .ba Forum: Almir

Jedan od najpopularnijih članova bosanskohercegovačkog Travian foruma.

Travian forum

Od kada si član Travian foruma?

   od 21.06.09

Zbog čega si se registrovao na forum?

   zbog Travian igrice koju mi je slučajno izbacila reklama.

Šta te je zadržalo na .ba forumu toliko vremena?

  u prvih nekoliko sedmica sama igrica, poslije prestanka igranja, prešao sam na forum i tu se upoznao sa članovima.

U kojim folderima si najaktivniji?

   općenito u Generalnoj priči.

Šta misliš o sistemu kazni na .ba forumu (nema opomena, već odmah ban)? Ako si upoznat s drugim sistemima, reci mi, koji forum (.rs, .ba ili .hr) ima najbolji sistem kazni.

   mislim da je sistem strog, ali pravedan. Sa druge strane, na forumu postoje članovi koji nemaju granice pa kao takvi zaslužuju direktan ban. Dok postoje članovi, koje bi aktivna opomena odvratila od daljih kršenja pravilnika.

Da li si razmišljao o ulasku u Travian tim? Ako jesi, da li si već popunio prijavu nekad?

   Da razmišljao sam, prijavu sam popunio nedavno, prije sedam dana ali sam još uvjek u nedoumici sa slanjem.


Travian forum kroz vreme

Kako si video Travian forum kada si se registrovao, a kako gavidiš sada? Koje su najvažnije promene koje su se dogodile na forumu?

   Po dolasku na forum, izgledalo je kao i dolazak u novi razred. Svi se međusobo poznaju, dok nisam stekao neki "respekt" među njima. Zbog velikih promjena na Travian forumu, broj članova se u zadnjih nekoliko mjeseci veoma smanjio. Sa tim i posjećenost raznih tema. Aktivne su samo one vezane isključivo za igru Travian.

Kada je Travian forum bio najpopularniji? Opiši nam, ukratko, kako se menjala popularnost tj. posećenost .ba Travian foruma?

   Za mene je najpopularniji forum bio u vrijeme kada sam se ja registrovao. Bilo je dosta članova, moram napomenuti i članica, ženske populacije. Popularnost .ba Travian foruma je bila konstantna, do promjena na forumu. Mnogi su mislili da je forum ukinut, i da neće više raditi, pa se zato nisu ni vratili na njega. Nadam se da će se to popraviti.

Šta misliš, šta je to što je nateralo korisnike da prestanu s posećivanjem Travian foruma?


   Na ovo pitanje sam i ranije odgovorio, veliki zastoj i promjene na forumu.

Kako je promena administratora uticala na forum? Ko je bolje pazio na forum: floosh ili Marko?

   Na to pitanje mi je teško odgovoriti. Bivši administrator floosh, za mene je bio neprimjetan, odrađivao je svoj dio posla korektno (barem za mene) i za vrijeme dok je bio administrator, meni nije zasmetao niti sam tražio neke usluge ili povlastice od njega. Novi administrator Marko do sada je vrlo korektan, opet naglašavam barem prema meni, na moju molbu je promijenio i moj nickname na forumu.

Da imaš mogućnost, šta bi izmenio na forumu?

   Pa prije svega bih kroz reklame ili druga oglašavanja pozvao "raju" da se pridruže ne samo igri, nego i druženju na forumu.

Šta misliš o Travian timu zaduženom za forum? Da li je pre tim bio bolji ili gori i na koji način?

   Mislim da je prijašnji Travian tim bio aktivniji i u otvaranju novih tema, a i praćenju postojećih. Za novi tim nemam primjedbi, i oni isto tako korektno obavljaju svoj posao, kojeg je nažalost sve manje i manje.

Da li ti se više sviđao stari skin ili neki od novih? Ako je neki od novih u pitanju, koji je to?

   Da, stari skin je bio fora.Ovaj novi nije loš, pomalo neobičan.

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?

   Travian je zanimljiva i druželjubiva igra, pa bih njene igrače, kao i posjetioce Travianologija bloga pozvao da se družimo i na forumu, i pomažemo, kao i nasmijavamo jedni drugima u raznim temama.

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.