8. srp 2011.

Intervju: NikolaVS

NikolaVS

  • Ime: Nikola
  • Prebivalište: Novi Sad, Srbija
  • .rs Forum: NikolaVS
Poznat igrač .rs domena i aktivan učesnik u diskusijama "Trenutno stanje na serveru".

Travian - igra


Kako si saznao za Travian?

   Preko dva drugara koji su igrali travian na Ba serveru pre vise od 3 godine pa sam gledajuci njihove naloge se zainteresovao za igru.


Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim sve serverima?

   Trenutno igram na rs4 serveru na nalogu Buldozi, ne volim da igram na vise servera odjednom.

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto. Šta više voliš? Off ili deff nacin igre?

   Poceo sam kao gal ali sam igrao sa svakim plemenom i svaki je imao svojih prednosti i mana. na rs4 igram sa galima offerski i mislim da mi oni sada najvise odgovaraju jer mogu lepo da se brane na pocetku a kasnije relativno brzo i lako mogu da izbacuju vojsku.

Koji su tvoji najveci uspesi u Travianu? Šta najviše voliš: da rušiš, braniš ili gradiš Svetsko cudo?

   Osvajanje ba i exexrs3 servera, ali pre svega upoznavanje novih ljudi i druzenje sa njima. Da rusim naravno, samo ww da ne gledam


Da li si na Travnianu upoznao ljude koje danas slobodno možeš nazvati prijateljima?

   Upoznao sam zaista puno osoba sto muskih sto zenskih i sa nekima od njih sam u dobrim odnosima i cujem se a i druzim koliko prilike dozvoljavaju.

Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrac Travian ceš još dugo pamtiti?

   Osnivanje hbf saveza sa igracima sa kojima i dan danas igram.

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je najdraža?

   Odgovara mi t4 iako mega golderi uz malo znanja mogu veliku razliku da naprave, ali svidja mi se sto sa herojem moze mnogo da se taktizira. t3.6 i t4 podjednako

Šta misliš o pocetku rs5 servera? Da li je, po tebi, trebalo neki vec postojeci server naciniti Classicom ili se slažeš da je trebalo dodati novi server?

   Licno mislim da gomilanje servera nije dobro posto ionako nema dovoljno igraca za vec postojece servere.

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu u igri na .rs domenu?

   Tesko je biti objektivan, ima tu dosta ljudi neki rade bolje neki gore svoj posao.

Travian forum

Dosta si aktivan u "Trenutnom stanju na serveru". Zašto? Da li je tvoj cilj da promovišeš nešto, izveštavaš o dogadajima, predvidiš poteze drugih igraca, ili konkretan cilj sem zabave ne postoji u tvom slucaju?

   Volim da ucestvujem u diskusiji pre svega i da razmenjujem utiske. Uvek pazim da nekog ne uvredim, dok grizem kad mene neko potkaci.

Koliko se, po tvom mišljenju, .rs forum izmenio u poslednje vreme?


   Dosta i drago mi je sto na rs4 forumu moderatori se drze po strani i pustaju svakog da kaze svoje misljenje bez nekih potcenjivackih odgovora

Šta misliš o uredenju foruma? Da možeš, šta bi izmenio?

   Zadovoljan sam kako izgleda forum

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu zaduženom za cuvanje foruma na .rs domenu?

   odgovor isti kao na 2 pitanja iznad

Ostalo

Da li si razmišljao da se uclaniš u Travian tim i da li si do sada vec nekad popunio prijavu?

   nisam, igranje traviana mi je i vise nego dovoljno.

Šta bi porucio posetiocima Travianologija bloga?

   Da postuju saborce i protivnike jer sutra neki od njih ti mogu biti na njihovoj strani

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.