30. pro 2011.

Intervju: ASOT

ASOT
· Ime: Boris
· Prebivalište: Split, Hrvatska
· .ba i .hr Forum: ASOT


Kako si saznao za Travian?
Preko prijatelja koji je dugo igra, on me naučio i navukao na travian :D

Na kojim serverima trenutno igraš?
Na ba3.

Da li planiraš da i dalje igraš travian poslije ba3, ili je to tvoj zadnji server?
Planiram i dalje igrat.

Ovo bezveze pitam, ali hajde:D
Koji ti je omiljeni narod? I šta više voliš off ili deff način igre?
Omiljeni narod su mi Teutonci,njih uvijek i igram.Više volim off

Koji su tvoji najveći uspesi u Travianu? Šta najviše voliš: da rušiš, braniš ili gradiš Svjetsko čudo?
Pa najveći uspijeh .. smatran da je uspijeh ako uspijem završit server opće, znaš da se mnogi igrači obrišu. Al ako moram birat.. na predprošlom ba2, iza artefakta , GG mi je bio nuliran.. Umjesto da se obrišem, nastavio sam igrat, izgoldao GG u mjesec dana, naklikao off, ogranizirao brojne akcije koje su završile nuliranjem 7-8 protivničkih gradova u 15-ak dana.. Također san na tom serveru gradio WW.

Da li si na Travianu upoznao ljude koje danas slobodno možeš nazvati prijateljima?
Jesam!

Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?
Uf , pa puno trenutaka, najdraži su mi oni u 5-6 ujutro, kad se skupe najveći ovisnici traviana u isčekivanju napada koji trebaju sjesti.. Tad bude najzanimljivije :D

Šta misliš o Travianu 4? Da li se privikao?
U početku mi nije bio baš drag,al' previše sam ovisan o igri da ju prestanem igrat. S vremenom se navikneš, cilj igre je i dalje isti. Dobar je ,sad nebih mogao igrat 3.6 ,jer mi se jako sviđa farm lista na 4. Puno je lakše pljačkat.

Šta misliš da li bi bila dobra ideja da jedan tx3 bude classic?
Iskreno,ne igram speed servere,volim sporije, jer bolje upoznam ljude s kojima igram. Tako da mi je svejedno, ali smatram da bi taj server bio prazan. I općenito smatram da ima previše servera, da treba smanjit njihov broj, tako da budu puniji i zanimljiviji.

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu u igri na ba domenu?
Jel mogu bit iskren ?:D
Ne mislin ništa loše, al' nije Tim dobar koliko može bit.. Loši ljudi u Timu kvare sliku o onima koji su dobri. Također smatram, da na forumima, nebi trebalo bit moderatora koji nisu punoljetni, te da treba bit manje cenzure a više slobode govora. Što se tiče Multihuntera, nemam pritužbe, jer nikad nisam imao problema niti sam bio ban.

Travian – forum

Dosta si aktivan u "Trenutnom stanju na serveru". Zašto?  
Pa na forumu mi je cilj komunikacija sa svim ljudima na serveru,ne samo onima iz moje ally.

Šta misliš o uređenju foruma? Da možeš, šta bi izmenio?
Nebi ništa mnogo mjenja, meni je forum skroz ok, samo bi Hof temu, vratija na staro, kao šta je bilo još za vrijeme 3.6 servera.

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu zaduženom za čuvanje foruma na .ba i .rs domenu?
Na hr forumu ,nisam pisao puno odkad je završio server koji sam igrao. Ali je tim ok, mislim da su mnogo tolerantniji i da puštaju ljude da nekad čak i skrenu malo s teme.. Tek ako se ide u neku krajnost dobivaju se opomene, zato je recimo tema Trenutno stanje.... uvijek popularna. Na BA je druga priča, teška cenzura, konstantno brisanje postova za svaku sitnicu itd. Usporedite BA forum sa rs i hr forumima i sve će biti jasno. Al nemojte krivo shvatit, nisu za to krivi svi nego samo ODREĐENI POJEDINCI koji moderiraju temu Trenutno stanje.

Ostalo

Da li si razmišljao da se učlaniš u Travian tim i da li si do sada već nekad popunio prijavu?

Ma svakom igraču sigurno prođe ta misao kroz glavu,posebno kad misle da je neko iz tima nekorektan itd. Ali nisam se
nikad prijavio,niti namjeravam iz prostog razloga. Ja sam tu samo da se igram!

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?
Travian igračima bi poručio da ne budu farme, a ako pak jesu,da se ne brišu ,svaki res dobro dođe,haha... Šalu na stranu, poručujem svima da se zabave i druže, jer se tu mogu upoznati kvalitetni ljudi i prijatelji. Kad bi svi ratovali SAMO preko neta na Travianu, svijet bi bio puno ljepši!

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.