29. tra 2011.

Intervju: Daki

Daki
  •  Ime: Vladmir Damjanović
  • Prebivalište: Beograd, Srbija
  • .rs Forum: daki81
Veoma poznat igrač na .rs domenu, a i šire. Igra Travian od 2008. godine. Radio je i kao multihanter na .rs domenu.


Kako si saznao za Travian i koji je bio tvoj prvi server?

   Za Travian sam prvi put cuo, a tada istom prilikom i video od dva drugara pocetkom 2008 godine. Tada su me nagovorili da krenem da igram com2. 2 meseca kasnije krenuo je prvi rs3, regovao sam se i tako sam prvi put zaigrao na nasim serverima.


Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim serverima?

  Moze se reci da sam najverovatnije pri kraju svoje travian karijere. Igram na com4 serveru, nalog Da&Su, trenutno prvi napadac servera. To je server na kome ocekujemo zavrsnicu, WW trku, za koju nedelju. I posmatrac sam na jednom nalogu na rs4, interesovalo me je da vidim kako izgleda T4 verzija.

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

  Hmm... igrao sam sa sva 3, i najvise su mi lezali tevtonci... verovatno zbog agresivnog nacina igranja koji omogucavaju sa pljackom i batinama koje svi volimo. Mada moram reci da bi se u T4 verziji najverovatnije odlucio za Rimljane, da ne ulazim u dubiozu zbog cega.

Koji server ti je do sada ostao najurezaniji u sećanju? Zašto?

   U najlepsem secanju mi je svakako rs2 2009/2010 na kojem sam vodio pobednicku alijansu Pigs, a takodje i upoznao svoju bolju polovinu.


Šta najviše voliš: da gradiš, braniš ili rušiš Svetsko čudo?

   Verovatno ono sto najvise volim u zavrsnom delu igre, WW trci, je da se igram sa saveznickim offovima/WW offovima i saljem ih u akcije, kako na svetska cuda tako i na ostale poslove koje treba obaviti u zavrsnici a u cilju pobede na serveru.

Koje trenutake koje si ti proživeo kao igrač Traviana ćeš još dugo pamtiti?

  Pobeda na rs2 sa Pigs alijansom, ko sto sam vec prethodno naveo... zatim pobeda na com6 sa LoD alijansom, i definitivno ovaj com4 koji trenutno igram ce mi ostati u lepom secanju. Jako dobra ekipa, i dobri ljudi pre svega.

Da li na Travianu upoznao igrače koje danas slobodno možeš zvati prijateljima? Ako da i ako to želiš, možeš navesti imena nekog od njih.

  Lagao bih kad bi rekao da nisam. Pored devojke Suncice izdvojicu i kumove, Kacu i Acu, kao i Duleta, tvog kolegu iz travian team-a. Ima jos dosta ljudi kojih cu se rado secati, ali da ne nabrajam sada, lista bi bila poduza.

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je do sada najdraža?

  T3.6 verzija mi je najdraza, najduze sam igrao sa njom i mislim da su artifakti dobro zacinili igru u pozitivnom smislu. Sto se T4 tice... bio sam malo skeptican kada sam ga prvi put video u test verziji, mada je to valjda i normalno, potrebno je neko vreme da se prihvate promene. Sada mislim da idu u pravom smeru, sigurno da ima stvari koje treba doraditi i izbalansirati, ali recimo da sa par sitnijih izmena ce biti odlicno stivo za buduce travian generacije.

Da li si razmišljao o tome da postaneš član Travian tima? 

   Radio sam kao Multihunter neko vreme na rs serverima. Na jednom od rs3 i rs1 servera ako se dobro secam :). Pomagao sam i Nikoli nesto malo oko prevoda Imperiona... Odlicno je iskustvo videti travian iz jedne sasvim druge perspektive, na zalost morao sam da napustim travian team zbog nedostatka vremena i drugih zivotnih obaveza.


Kakavi su ti utisci od trenutnom .rs Travian timu?

  To pitanje je opasno mene pitati, veliki sam kriticar pre svega iz razloga sto zelim da igranje svima nama bude sto ugodnije i da usluga bude maksimalno dobra. Pohvalicu Nikolu, i trud koji ulaze da radi svoj posao maksimalno dobro. A za ostatak travian tima da nikada ne zaboravi da je tu zbog igraca i kvalitetne usluge njima.

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologijabloga?

   Kada dodjete u jedan od onih momenata da se iznervirate zbog nekih "travian desavanja", setite se da je sve to samo igra ciji je osnovni cilj da nas zabavi u trenucima slobodnog vremena.

2 komentara:

  1. Najveci prevarant koji je ikada igrao

    OdgovoriIzbriši
  2. Lupi covek i ostade ziv. A vi ste gospodine Anonimni? :)

    OdgovoriIzbriši

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.