20. tra 2011.

Intervju: Dragan

Dragan
.ba moderator i podrška

  • Ime: Dragan
  • Prebivalište: Republika Srpska
  • .rs Forum: Драган
  • .ba Forum: Dragan
  • .hr Forum: Dragan
Travian

Kako si saznao za Travian?

 
Rekao mi je drug; pokazivao mi kakva je igra i ja sam tako krenuo.

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.
 

  Rimljani. Omiljeni su mi je jer sam sa tim narodom prvo počeo igrati, a i lako se razvijati, imaju jaku vojsku.

Koji je tvoj najveći uspeh u Travianu? Šta najviše voliš: da gradiš, braniš ili rušiš Svetsko čudo?

  Najviše volim da ga brani, jer ako ga branim, onako drago mi je da je nekakvi udieo moje vojske, pomogao da se odbrani čudo, dok kad rušim, udarim jednom i to je to, a ovako, cijeli server se borim,nekako mi draze.

Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

  Pamtiću ba2 (koji je sad završen),od kad igram Travian, nikad bolje ekipe nisam imao i nikad neću zaboraviti sve trenutke koje sam proveo igrajući sa njima - sa OTPISANIMA!

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija ti je do sada najdraža?

 Ova verzija igre (Travian 4) je dobra; dosta poboljšanja se odnosi na heroja, ali i dosta više prednosti imaju i ostali segmenti igre. Malo su je previše ono "šarali". Dosta se igrača žalilo na to, ali sad ima low resolution. :) Što se tiče mene, T4 je dosta bolja verzija od starih verzija.


Travian tim

Zašto si želeo da se priključiš Travian timu?

 To mi je oduvijek bila želja jer sam jako volio Travian i jednostavno sam htjeo da postanem dio istog; da imam nešto po čemu ću cijeli život pamtiti Travian.

Da li je posao moderatora stresan? A podrške? Koje zaduženje više voliš?


 Naravno da nije: niti mod niti podrška nije stresan posao. Mekad se iznerviram kao podrška, ali kad dođu nekakve smiješne poruke, onda se pravo oraspolozim!


Volim i jedno i drugo zaduženje, ali kako je forum malo manje aktivan, onda mi nekako podrška draža, samo bi volio da se forum aktivira, da kao čovjek budem moderator.
Najlepše mi je da kaznim nekog ko je to pravo zaslužio znači pošteno:

Ah! Znam kako ti je. Da li si se ikada osetilo ugroženim akcijama u stvarnom životu zbog posla koji obavljaš?

 Hahahhahaaa! Eh, da mi je to doživjeti! Nikada se nisam osetio ugroženim.

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?


 Pa da uživaju u Travian igri; da je to samo igra, druženje, a ne pravi rat.

3 komentara:

  1. Bili ste jako slozni na zadnjem ba2 ali steta sto se server zavrsio bez borbe:(

    LP

    Civas-ba2

    OdgovoriIzbriši
  2. Da,sve je islo dobro,i na kraju sav trud bio uzaludan,ali bar je bilo zabave..:))

    OdgovoriIzbriši
  3. dragan peder :P


    Haris

    OdgovoriIzbriši

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.