22. tra 2011.

Intervju: Horall

Horall
.hr Moderator

  • Ime: Marko
  • Prebivalište: Samobor, Hrvatska
  • .rs Forum: markoxxx_hrv
  • .ba Forum: Gunster
  • .hr Forum: Horall

    Travian

    Kako si saznao za Travian?

      Školski prijatelj mi je pokazao igricu i meni se dopala. Imao sam više stanki od par mjeseci.

    Da li i dalje igraš?

      Da, hrX i hr3 iz zabave.

    Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

      Gali, dobar deff u početku i zamke pa se nitko ne usudi napasti :D

    Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

      Bilo je to 2009. godine, bio sam početnik i izgradio sam novo naselje. A kao iskusniji igrač sa uzeo art za svjetsko čudo, ali nakon sat vremena više nije bilo u mojem posjedu :(

    Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je do sada najdraža?

       Najdraža verzija mi je T3.6, igram još samo tu verziju, T4 mi je malo prešaren, ali naviknut ću se i na to.

    Travian tim

    Zašto si želeo da se priključiš Travian timu?

      Da pomognem teamu jer je već bio u jako lošem stanju i zato što su me pozvali.

    Da li je posao moderatora stresan?

       Nije, pogotovo kad radiš 3 neaktivna podforuma :D. Nakon 4 mjeseca pauze je malo teže, jer je počeo server pa imam 2 neaktivna podforuma i jedan aktivan.

    Koje situacije, kao moderator, najmanje voliš, a šta je najlepše u tom zaduženju?

      Mrzim kada se pravdaju za opomene koje su s razlogom dobili i kad u server chat temi ispišu 4-5 stranica spama.

    Najviše volim kada nema spama, kada me pohvale i kada je Kutak moderatora aktivan.

    Da li si se ikada osetio ugroženim akcijama u stvarnom životu zbog posla koji obavljaš?

      Nisam, nikada si ne dopuštam da mi stvarni život bude ugrožen zbog Traviana.

    Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?
      Da uživaju u Travianu, da se ne živciraju zbog nekog napada i poštuju pravila.

    Nema komentara:

    Objavi komentar

    Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

    Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

    Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.