28. tra 2011.

Intervju: Tony

 Tony
  •  Ime: Toni
  • Prebivalište: Kakanj, Bosna i Hercegovina
  • .rs Forum: Black Boy
  • .ba Forum: Tony
  • .hr Forun: Master_
Jedan od aktivnijih članova .ba foruma poznat po tome što voli da programira.

Travian

Kako si saznao za Travian?

   Ma kada su se frendovi hvalili Travian bla bla...i dali mi link i svidjela mi se igrica.

Da li i dalje igraš?

  Nisam još otišao u Travian penziju, ali trenutno nemam nalog.

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

  Rimljani. S njima sam igrao kada sam se prvi put registrova.

Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

  Igrali smo na serveru i imao sam dosta vojske i napao me jedan igrač i pobio svu moju vojsku! To se desilo kada sam bio početnik.

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je do sada najdraža?

  Travian 4 je dobro urađen po pitanju grafike.  Najdraza verzija je T3.6.

Imperion

Opšte je poznato da si veliki fan Imperiona. Kako si saznao za Imperion?

 Bio sam kod druga i jedan momak je kod njega ušao na Imperion da provjeri nalog i od tada mi se svidjelo.

Koja igra Travian Gamesa ti je draža: Imperion ili Travian i zašto?

  Imperion! Tematika mi se vise sviđa; više sam ljubitelj svemira, letjelica,...

Koja rasa ti je omiljena na Imperionu? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

  Zemljani. Jedinice mi se svidjaju i razvijanje ide brzo.

Travian forum

Od kada si član Travian foruma?

  12.5.2009

Koje su najvažnije promene koje su se dogodile na forumu? Da imaš mogućnost, šta bi izmenio na forumu?

  Prije je bilo sve "življe" A sada je slabija aktivnost članova! I naravno promjena verzije vB.-a kao i izmjena clanova teama!

Osvježio bi team i Kategorije

Šta misliš o .ba Travian timu?


  Tim je dobar u svom smislu obavljana funkcije, ali aktivnost ako se to tako može nazvati zapadne mi za oko!

Da li si razmišljao o ulasku u Travian tim? Da li si nekad popunio prijavu do sada?


   Da razmišlao sam o tome. Do sada sam jednom popunio prijavu.

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?

   Igračima bih preporucio da uživaju u igri. To je samo igra a ne pravi "rat"!  A za Travianologiju... Hmmm... Da je preporučuju ostalim igračima jer je bas koristan sajt/blog!

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.