1. lip 2011.

Danas sam napustio moju školu!

Moja škola :)

Samo da kažem da sam danas završio osnovnu školu. Period koji je iza mene je bio predivan; pun prelepih uspomena. Da ne bi ovaj post pretvorio u sastav, samo ću vas potsetit  da pogledate sajt OŠ "Žarko Zrenjanin" i Fejsbuk-profil iste škole. Kao što sam već rekao u pitanju je jedna sjajna škola i ukoliko živite u novom sadu i imate dete koje treba upisati u osnovnu školu, obavezno razmislite o ovoj školi!

Gotovo svi profesori su super i puni razumevanja prema učenicima, a školska imovina je relativno nova. Period koji sam proveo u toj školi je bio, da ponovim, predivan i mislim da je ovaj kratak post hvale najmanje što mogu da učinim za kompletno školsko osoblje koje je uvek bilo tu kada su najpotrebniji učenicima.

Inače i ovim putem bih voleo i da najavim da imam spreman intervju s igračem byteme i on će biti objavljen kasnije danas.

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.