10. lip 2011.

Intervju: Jovan

Jovan
.rs moderator i podrška;
.ba moderator

  • Ime: Jovan
  • Prebivalište: Novi Sad, Srbija
  • .rs Forum: Jovan NS
  • .ba Forum: Jovan

Travian


Kako si saznao za Travian?

  Polа mog rаzredа je igrаlo Trаviаn. I o toj igri su pričаli 24/7. “E znаš kаkаv sаm off nа’vаto!”, “Koliko imаš selа?”, “Koliko imаš vojske?”, “Jesi čuo zа novi rsX server?!” itd… I posle određenog vremenа odlučih i jа dа zаigrаm tаj čuveni Trаviаn. I, nаrаvno, zаljubio sаm se u igru čim sаm video svoje prvo selo. Vremenom sаm postаo među nаjboljim igrаčimа u rаzredu i to me nаterаlo dа još više zаvolim igru. Povrаtkа više nije bilo…

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

  Iako sam na samom početku igrao s Rimljanima, najviše volim Gale. Igrao sam i s Tevtoncima, ali mi ipak Gali nekako prijatnije. Idealni su za mirniju igru na početku; ne zahtevaju aktivnost 24/7; deff im je super, a i off ne zaostaje puno (što znam iz iskustva). Takođe,kada sam igrao s ujakom s.m.art-om, igrao sam s Galima, a kako je taj rs2 bio jedan od meni najzanimljivijih servera, još više sam zavoleo to Pleme.

Koji je tvoj najveći uspeh u Travianu? Šta najviše voliš: da gradiš, braniš ili rušiš Svetsko čudo? 

Od uspeha bih izdvojio pred-prošli rs2. Tada sam se pridružio ujaku i još par igrača s naloga s.m.art i s njima igrao do kraja servera. Deff je bio veličanstven.Takođe, izdvojio bih aktuelni com10 server. Na tom serveru je moj deff imao ključnu ulogu u zaštiti arta našeg saveza.To su dva uspeha koja bih izdvojio, naravno, ima ih još mnogo.

Imajući sve to u vidu, rekao bih da mi ipak odbrana svetskog čuda ide najbolje.

A koji je tvoj najveći uspeh? Po tvojim merilima.

  Najveći uspeh je po meni činjenica da sam bio 2. najmlađi moderator i najmlađa podrška ikada u .rs timu.  Ja mislim da je to jedno veliko priznanje i to me čini ponosnim i srećnim.

Onda sam ja 3. najmlađa podrška! Koji trenutak koji si proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

  Definitivno kada sam ustao u pola pet ujutru da bih dočekao talas fejkova. -.-

Hahaha! Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je do sada najdraža?

  Mislim da je Travian 4 sjajna verzija. Veoma je originalna i osvežavajuća. Takođe, novi sistem heroja je odličan, kao i sistem srebra. Zahvaljujući srebru sada i igrači koji ne mogu da upljaćuju zlato mogu da imaju Zlatni klub za svega nedelju-dve od početka igre.  Takođe veoma mi se dopada novi način organizovanja Svetskih čuda i to što Natari nikada nisu blokirani.
 
Zbog svega toga, T4 je moja omiljena verzija Nakon nje dolazi T3.5, pa T3, a T3.6 smatram ubedljivo najgorom, i najnepravednijom verzijom Traviana.

Travian tim


Zašto si želeo da se priključiš Travian timu?

  Moja prva pozicija je bila moderator .rs Travian foruma. Tu poziciju sam želeo da dobijem jer sam poželeo da se sredi Spamer Club jer je u to vreme svaki drugi post kršio pravilnik na najgori mogući način, a tadašnja moderatorka je to ignorisala.Takođe, želeo sam da se upoznam i s drugim članovima Travian tima i da vidim kako sve to izgleda iz jednog novog ugla.

Da li je posao moderatora i podrške stresan?

  Posao podrške nije stresan iako priznajem da me po nekada jako iznerviraju igrači koji za sve živo kontaktiraju podršku, iako bi odgovor mogli da pronađu za 10 sec. na Answers stranici.
 
Posao moderatora je ponekada neprijatan jer su korisnici foruma ponekada veoma drski prilikom pisanja žalbe na opomenu, ali sve u svemu ni taj posao nije stresan.

Koje situacije, kao podrska i moderator najmanje voliš, a šta je najlepše u tom zaduženju?

  Kao podrška, najmanje volim kada mi postave neko početničko pitanje na koje moram da odgovaram 5 minuta, a najlepše mi je kada dobijem pohvalu od igrača za moj odgovor.

Kao moderator, najmanje volim kada se korisnici, zbog ljubomore ili čega već, ponašaju krajnje bezobrazno i iritirajuće, a ja ne mogu da odreagujem, a najlepše mi je kada nekom dam ban4life.  Šalim se naravno. Najlepše mi je kada dobijem pohvalu za svoj rad. To znači da se moj trud isplatio.

Da li si se ikada osetio ugroženim akcijama u stvarnom životu zbog posla koji obavljaš?

  Ne.

Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?

  Igračima Traviana i posetiocima Travianologije bih poručio da se registruju na forum ako već nisu i da ga redovno posećuju i pišu na njemu. Takođe bih im poručio da proslede adresu Travianologije svom savezu. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.