3. srp 2011.

Intervju: Little Elf

Little Elf
.rs podrška

  • Ime: Tanja
  • Prebivalište: Novi Sad, Srbija
  • .rs Forum: Little Elf


Travian

Kako si saznala za Travian?

  Preko Travian reklame na nekom sajtu.

 Da li i dalje igraš?  Ako da, na kojim serverima?

  Igram ali slabije nego inace, trenutno samo rsx.

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

   Gali jer je sa njima najlakse igrati u pocetku zbog zamki, velikih sklonista. Isto tako, posto su dobri u odbrani lakse je opstati u igri.

 Koji je tvoj najveći uspeh u Travianu? Šta najviše voliš: da gradiš, braniš ili rušiš Svetsko čudo?

   U vecini slucajeva sam pomagala u odbrani Svetskog cuda jer sam vecinu servera igrala sa Galima i ponekad sa Rimljanima. Nemam mnogo iskustva sa gradjenjem Svetskog cuda jer mi to predstavlja preveliku obavezu za jednu igru.

 Koji trenutak koji si ti proživela kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

   Paa... sigurno cu pamtiti servere na kojima sam stekla prijatelje koji mi sada i u rl mnogo znace... zbog njih je vredelo i vredi igrati. :)

 Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija ti je do sada najdraža?

   Iskreno, ne svidja mi se uopste. Izmenili su dosta pravila, sam nacin igre, grafika je i previse izmenjena i sada je potrebno samo sto vise novca potrositi i mozes biti uspesan igrac tako da vise volim stariju npr. T 3.6 verziju, mnogo je jednostavnija i bolja, po meni.


Travian tim

Da li je posao podrške stresan?

   Nije, rado odgovaram na pitanja i drago mi je sto mogu da pomognem igracima koji su tek poceli da igraju.

 Koje situacije koje, kao podrška, najmanje voliš, a šta je najlepše u tom zaduženju?

   Ne volim kada mi spamuju inbox sa porukama koje nemaju veze sa travianom :D A najlepse, to sto mogu da pomognem drugim igracima.

 Da li si se ikada osetila ugroženom akcijama u stvarnom životu zbog posla koji obavljaš ovde na Travianu?

   Ne naravno, jer je moje zaduzenje ovde da pomazem u igri :)

 Šta bi poručila posetiocima Travianologija bloga?

   Travian je samo igra...uzivajte igrajuci se iii bez nervoze.. ;)

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.