19. srp 2011.

Intervju: mac mac

 mac mac
  • Ime: Ivica
  • Prebivalište: Novi Sad, Srbija
  • .rs Forum: mac mac
  • .ba Forum: mac mac
  • .hr Forum: mac mac
Popularan igrač na .rs serverima (pogotovo rsX) i šire. Bio član balkanskog saveza koji je pobedio na comX. Veoma je aktivan na .rs forumu. Redovno dolazi na okupljanja igrača Traviana.

 
Travian - igra

Kako si saznao za Travian?
   Slučajno, dok sam bio na netu iskočila mi reklama pa sam otvorio da vidim o čemu se radi.

Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim sve serverima?
   Igram ali rekreativno na rsx-u, čisto pratim stanje server a i pomalo provociram komšije :P

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto. Šta više voliš? Off ili deff način igre?
   Omiljeni su mi tevtonci jer su najdinamičniji narod, brzo se razvija na početku i vojska nije skupa, mada volim I rimljane al su oni dosadni na početku! Uvek sam igrao off nalog, deff je za onog  ko ne stiže da odigra aktivno server i ko hoće mirno da spava, a ja sam čovek od akcije.

Koji su tvoji najveći uspesi u Travianu? Šta najviše voliš: da rušiš, braniš ili gradiš Svetsko čudo?
   Sa RAKIA savezom osvojen RSX1, RSX3, RSX4, Balkan COMX(prosli) što se tiče načina igre, volim sve, podjednako da napadam i da se branim, šta ima lepše od uhvaćenog offa u oazi ili kad te neko napadne i ne dobije izveštaj! A što se tiče ww-a nikad ga nisam gradio na svom nalogu al sam uvek bio prisutan kao siter. Volim i akcije da planiram i da računam sve što se tiče pravljenja vojske, simulacije odbrane/napada i tome slično.

Da li si na Travnianu upoznao ljude koje danas slobodno možeš nazvati prijateljima?
   Naravno,  upoznao sam dosta dobrih ljudi sa kojima se često vidjam, a do sada nisam propustio ni  jedno okupljanje odkad igram travian :P

Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?
   Svaki server je ostavio nešto posebno što ću pamtiti, 4 bax po redu za sad najveći rimski off na balkanskim serverima na nalogu Spy, ali uskoro će biti oboren na HRX-u od strane domaćih igrača, na tom nalogu sam igrao sa Sinišom, Bosketom i Bišketom, 3 RSX po sitovanju WW-a sa 9 mil minsom, 4 RSX zbog 3 WW offa na jednom nalogu(Student) tu su duali bili Majkan, Medo i Dariush, i COMX po apsolutnoj dominaciji Balkan saveza

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je najdraža?
   Iskreno samo sam regao nalog da vidim kako izgleda i odmah ga stavio na gašenje, za ta 3 dana jedino mi se svideo broj igraca na server i ništa više.  Najviše sam uživao igrajući staru verziju T3.1 bez artova, mada ni 3.6 nije ništa lošija, sve zavisi kako iskoristiš artove.

Šta misliš o početku rs5 servera? Da li je, po tebi, trebalo neki već postojeći server načiniti Classicom ili se slažeš da je trebalo dodati novi server?
   Nije bilo potrebe za tim serverom, moje lično mišljenje! Ukinuo bih bax,rsx,hrx,six i umesto njih stavio 3x speed klasičan 3.5, 3.6 i ovaj novi šareni travian, pa nek igra svako gde mu najviše odgovara.

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu u igri na .rs domenu?
   Uvek može bolje, to se najviše odnosi na mh-e, prijavio sam do sad 5-6 puta igrače za koje sam bio ubedjen 300% da igraju sa botom i nisu bili banovani, ako si igrač dokaži se bez botova a ne da u toku noći na svakih 35 min šaljes po 111 batina i 10 puta se zakucavaš.


Travian forum

Dosta si aktivan u "Trenutnom stanju na serveru". Zašto? Da li je tvoj cilj da promovišeš nešto, izveštavaš o događajima, predvidiš poteze drugih igrača, ili konkretan cilj sem zabave ne postoji u tvom slučaju?
   Forum je uvek tu kad se smorim od prebacivanja resa, tamo čovek svasta moze čuti a bogami i videti, muvanje, špijuniranje, zabadanje noža u ledja i svasta nesto!

Koliko se, po tvom mišljenju, .rs forum izmenio u poslednje vreme?
   U poslednje vreme je dosta pozeleneo. :P

Šta misliš o uređenju foruma? Da možeš, šta bi izmenio?
   Napravio bi arhivu svih rušenja WW-a od početka za sve servere

Kakvo je tvoje mišljenje o Travian timu zaduženom za čuvanje foruma na .rs domenu?
   Par puta sam bio banovan, jednom čak i mesec dana al se ne secam zbog cega, moglo bi malo više slobode da bude i što više logova!


Ostalo

Da li si razmišljao da se učlaniš u Travian tim i da li si do sada već nekad popunio prijavu?

   Nisam razmišljao, više volim da klikćem iz nezaštićene zone!

Šta bi poručio posetiocima Travianologija bloga?
 Ako te ostavilja riba, reci sebi biće bolje
Ako tuko si se sinoć, reci sebi ima volje
Ako matorci prave frku, reci sredit će se sve
iz TRAVIAN života moram da odem što pre
 
Šalu na stranu, al ako imate viška vremena ovo je prava stvar za vas

1 komentar:

  1. "deff je za onog ko ne stiže da odigra aktivno server i ko hoće mirno da spava, a ja sam čovek od akcije"
    Zbog ovog o spavanju i neaktivnosti defera ces cvrc! da dobijes def sledeci put.:)
    hahaha

    OdgovoriIzbriši

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.