2. svi 2011.

Intervju: brigame

 brigame
.ba Multihanter
.hr Multihanter
  • Ime: Nena
  • Prebivalište: Šenkovec, Hrvatska
  • .ba Forum: brigame2
  • .hr Forum: brigame

Travian
 
Kako si saznala za igru?
  Za Travian sam saznala preko necaka koji je igrao Travian davne 2006 godine. iskreno  kada sam vidjela sto on  igra zezala sam ga  sto vidi u  tome.


Zamolio me da se registriran na hr1 kako bi on dobio zlato, tako je i krenuo moj izlet u Travian svijet.



Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim serverima?
  Trenutnio igram  Ba3 server  pod nickom Tihana,Hr4 sam krenula isto tako pod nikom tihana,ba1 sam krenula no nista ozbiljno te  razmisljam o gasenju racuna. Također igram i  team pod nickom et.


Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto. 
  Rimljani su mi omiljeni,sada na hr4 igram teute malo za promjenu, no  sve narode sam isprobala.


Koji je tvoj najveći uspeh u Travianu? Šta najvieš voliš: da gradiš, braniš ili rušiš Svetsko čudo?
  Moj najveci uspijeh je kada sam se prodruzila Travan timu,a u samoj igri  mi je najveci uspijeh 2010  gradnja svjeskoga cuda sa dualom kao i osvajanje servera.
 

Uspjesna sam i sada na Ba3 momentalno sam 4 igrac servera.
 

Koji trenutak koji si ti proživela kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti? 
  Zasigurno cu  pamtiti  prvi svoj server koji sam odigrala na Hr1. Iskreno svaki server ima  ljepih trenutaka koji se pamte.. no hr1 ostaje u sijecanju  kao prvi server.

Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija ti je do sada najdraža?
  Najdraza verzija je T3.6. dok Travian 4  mi je isto ok, al valjda sto   dugo igram T3.6. mi je draza :)

Travian tim


Zašto si želela da se priključiš Travian timu? 
  Iskreno u meni je nekako sazrevala zelja i volja da se prikljucim Travian timu,  moguce da je prvo prevladavala znatizelja kao i zelja za vecim uspjehom u Travianu,

Da li je posao multihantera stresan? 
  Nije,ako si dobro organiziramo  posao kao i svaki posao onda nema stresa.

Koje situacije koje, kao multihanter, najmanje voliš, a šta je najlepše u tom zaduženju?

  Iskreno nemogu odvojiti nesto posebno da nevolim,a najljepse mi je kada  sa igracima rjesim probleme na obostrano zadovoljstvo.

Da li si se ikada osetila ugroženom akcijama u stvarnom životu zbog posla koji obavljaš? 
  Ne, nisam nikada bila ugrozena,dobrom organizacijom  nema stresa i ugrozenosti.

Šta bi poručila igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga? 
  Moje preporuke bi im bile da se druze te opusteno igraju Travian, a nadasve uzivaju u igri,druzenjima, ljepa poznanstva se steknu, ovo je igra u kojoj treba uzivati.

Broj komentara: 6:

  1. Auuuu što lažeš ako si to ti ajde dodaj na profil kod tihane na ba3 OVDE IGRA BRIGA ME

    OdgovoriIzbriši
  2. naravno da laze, jer tihanu igra jedan momak

    OdgovoriIzbriši
  3. Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen!

    - Ali je, sudeci prema ovom intervjuju, lazno predstavljanje anketiranih dozvoljeno

    OdgovoriIzbriši
  4. pa kad jedan Multihunter i uposlenik travian teama ovako laze, lazno se predstavlja onda admin ne intervenise. a stvar ako se nazove pravim imenom nije uvreda jer LAZ JE LAZ

    OdgovoriIzbriši
  5. doticna se nije javila da opovrgne, znaci da je taj MH obican LAZOV

    OdgovoriIzbriši
  6. eto ko je sve MH na Hr i BA serverima i nikome nista. petljanac i lazov upravlja igrom "posteno"..da ti se zgadi i nije ni cudo sto je sve manje igraca na tim serverima sto je i zasluga ADMINa Marka, jer cim ovakve osobe vode igru jasno je i kakav je ADMIN...sve je to isto

    OdgovoriIzbriši

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.