3. svi 2011.

Intervju: ...Sky...

...Sky...
.rs Moderator;
.hr Moderator

  • Ime: Marko 
  • Prebivalište: okolica Bjelovara, Hrvatska 
  • .rs Forum: ...Sky...
  • .ba Forum: ...Sky...
  • .hr Forum: ...Sky...

Travian
Kako si saznao za Travian?
  
  Par frendova iz razza počeli igrat pa me zvali za dualca...hr1 2008 :D


Da li i dalje igraš?

  Ne, prestao sam igrati kad sam dobio poziciju moderatora na .hr


Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

  Dok sam igrao, uvijek sam birao rimljane. Hm...zašto? Sviđalo mi se to što u isto vrijeme mogu graditi u središtu sela i polja resursa...a i vojska im je super

Koji je tvoj najveći uspeh u Travianu? Šta najviše voliš: da gradiš, rušiš ili braniš Svetsko čudo?

  top 25 na drugoj rundi hrxa; 2 napadač, 1 pljačkaš i 4 najnapredniji na istom serveru

najveći sam fan građenja i velike populacije xD...svjetsko čudo nisam nikad imao :(



Koji trenutak koji si ti proživeo kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

  kad sam dobio 10 000 golda na tim serveru xD


Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je najdraža?

 Travian 4 nisam igrao, odnosno regao sam se na comu na 1. 4 server i nije mi se svidjelo to što je izgled igre potpuno promijenjen

najdraža mi je klasična 3.5 :)


Travian tim
Zašto si želeo da se priključiš Travian timu?

  floosh me pitao na skype hoću bit mod na hr, ja reko može :D

Kako je izgledao tvoj put do moderatorske pozicije na .hr, a kako na .rs?

  hr gore navedeno ^^
 

na rs me unknown predložio da budem FA Mod uz njega, nikola mi se obratio na MSN, malo smo popričali i to je to :)


Da li ti je zaduženje na jednom od foruma draže? Ako da, koji forum je u pitanju i zašto?

  draže mi je bilo raditi na .rs zato što sam tamo FA Mod, a to najviše volim, no sad je sve neaktivno pa trenutno nemam favorita

Da li je stresno raditi kao moderator (i to još na 2 foruma)? Verovatno nije lako prilagoditi svoj rad dvema veoma drugačijim standardima za rad (drugačija očekivanja za moderiranje; potpuno drugačiji sistem kazni).

  ne bih rekao da je stresno...i da, mod sam na još 2 strana foruma koja su potpuno specijalizirana za fotošop :D (imao sam i svoj sajt uz to sve do nedavno, rip :( )


Koje situacije, kao moderator, najmanje voliš, a šta je najlepše u tom zaduženju? Šta ti najviše smeta oko uređenja .hr, a šta oko uređenja .rs foruma?

  šta sam vam ja doktor? xD..nevolim kad dođe do neke prepirke, a najljepše mi je kad nekom uspijem pomoći

 jedna stvar me samo smeta koja vrijedi na oba foruma na kojima sam mod, ali o tome ne bih trebalo pričati :)



Da li si se ikada osetio ugroženim akcijama u stvarnom životu zbog posla koji obavljaš?

  ne


Šta bi poručio igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?

  dont do drugs !

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.