18. svi 2011.

Intervju: Martina

Martina
.hr moderator i podrška;
.ba podrška


  • Ime: Martina
  • Prebivalište: Zagreb, Hrvatska
  • .hr Forum: Moira

Travian

Kako si saznala za Travian?

  Koliko se sjećam, vidjela sam adresu na nekom banneru, zapisala je na papirić i u jednom trenu dosade, par dana kasnije otvorila tu stranicu. Od prvog dana sam tvrdila da odustajem, izgleda da mi nije uspjelo :)

Da li i dalje igraš? Ako da, na kojim serverima?

  Trenutno imam pauzu, makar se na hr4 i hrx navirim povremeno. Dobri ljudi me tamo drže za dualku bez obaveze, ali pretežno pratim samo tok igre, rijetko klikam.

Koji narod ti je omiljen? Molim te da nam ukratko kažeš zašto.

  Ovisi. Jedno vrijeme, kada sam patila od kroničnog viška slobodnog vremena, teuti su mi bili najdraži. Gali su moj prvi izbor ikada pa su mi u dobrom sjećanju, ali u zadnje vrijeme, kada biram, preferiram rimljane. Pogotovo u deff izvedbi, uz malo vremena i truda može se napraviti dosta snažna vojska.

Koji je tvoj najveći uspeh u Travianu? Šta najviše voliš: da gradiš, rušiš ili braniš Svetsko čudo?

  Okušala sam se par puta kao rušitelj, ali u duši sam deffer. Nastojim u svakom trenu imati onoliko vojske koliko mogu uzdržavati na bilo koji način, a ako prilike dopuste i malo više. 

Koji trenutak koji si ti proživela kao igrač Travian ćeš još dugo pamtiti?

  Svojevremeno se cijeli jedan savez sa svim wingovima obrušio na moj račun i znala sam da tu nema spasa pa sam pokrenula brisanje. Ali, nisam planirala otići bez borbe pa sam oko 48 sati branila sela kako sam znala-deffom svog saveza, deffom saveza koji je napadao, deffom neutralnih, svojim offom i svime što se nalazilo pri ruci.

Rezultat? 20-ak poginulih starješina (speed server, nisu ni toliki gubitak), golema zbrka sa deffom, samo jedno izgubljeno selo i ja mrtva umorna. Onda sam otišla spavati i izgubila sva ostala, ali moram priznati da mi nije žao jer je bilo prilično interesantno.


Šta misliš o Travianu 4? Koja verzija igre ti je najdraža?

  S obzirom na to da sam počela igrati kada je verzija 3 bila na samom početku, te da sam godinama pratila napredak igre, moram priznati da mi je to puno draže. O T4 nemam definiran stav jer ne igram, mogu suditi samo o onome što sam isprobala.

Travian tim

Zašto si želela da se priključiš Travian timu?

  Nisam u početku imala zapravo definiranu želju za TT-om. Na hr forumu je uzmanjkalo moderatora, a Gabrielle, forum admin, s kojom sam igrala u savezu, me pitala želim li biti moderator. Prihvatila sam iz znatiželje, a kako sam došla tako sam i ostala.

Kako je izgledao tvoj put do pozicije podrške na .ba, a kako na .hr?

  Put je sasvim isti :). Marko, admin na ba i hr je zaključio da mu treba podrška, mene je znao jer sam već bila u timu, mod na hr forumu, pa me pitao jesam li zainteresirana. Prvo me postavio na ba4, koji je bio pri kraju da se malo izvježbam, a kasnije sam se proširila i na bax, hr3, hr4 i hr5. I u ovom slučaju sam, kao i za forum, kao gotovan čekala da me pozovu umjesto da se sama pozovem. Makar, ne mogu reći da nisam priželjkivala taj položaj.

Da li postoji neka razlika u tipovima pitanja koje dobijaš na .ba serverima u odnosu na ona koje dobijaš na .hr? Da li ti je draže kada radiš na .ba ili .hr ili ti je svejedno?

  Pitanja su zapravo ista. Nema pretjerane razlike između pitanja po domenama, veća je razlika između običnog i speed servera, gdje ima puno manje suvislih pitanja. Sasvim mi je svejedno radim li na hr ili ba domeni, makar su mi, nakon godina igranja na hr serverima, u glavi hrvatski nazivi zgrada i jedinica tako da se moram koncentrirati više da tamo upotrijebim pravi izraz.

Da li je stresno raditi kao podrška?

  Baš i nije, nakon nekog vremena navikneš se na prijetnje sudom, novinama i televizijom i onda ti je to samo smiješno :D. U početku je samo neobično, makar ne mogu reći da je i stresno.

Koje situacije, kao podrška, najmanje voliš, a šta je najlepše u tom zaduženju?

  Najgore mi je kada, kao danas recimo, padne server i meni u sat vremena stigne preko 100 poruka. Skoro mi je srce otkazalo kada sam vidjela da moram odgovoriti na 120 komada.
Najdraže mi je kada igrači postave neka pitanja za koja se moram potruditi da nađem odgovor, zanimljivo mi je tražiti informacije.


Da li si se ikada osetila ugroženom akcijama u stvarnom životu zbog posla koji obavljaš?

  Baš i ne. Bilo je prijetnji, naravno, ali nijedna koju bih smatrala ozbiljnom u bilo kojoj mjeri.

Šta bi poručila igračima Traviana i posetiocima Travianologija bloga?

  Ako već igrate Travian, nemojte propustiti upoznati suigrače. Preko Traviana sam upoznala neke divne ljude i zbog toga su se svi sati uloženi u to isplatili :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.