8. svi 2011.

Miramagia


Sledeći trag: Moja pravila za pretstavljanje alijansi nisu dugo potrajala.
Drugi trag: Pogledajte arhivu za ba4.

Da li je ova runda igre i dalje aktivna, možete proveriti ovde.

Ako ne znate šta je ovo, pogledajte ovde.

Sve komentare i pitanja možete postavljati ovde: .rs forum; .ba forum; Travianologija.


TravianGames je pre par dana objavio svoju 7. igru! Nakon Traviana, Traviansa, Wawaiija, Imperiona, Goaluniteda i Ballersuniteda, svetlost dana (tj. Interneta) ugledala je i Miramagia!

Miramagia je fantasy-igrica u kojoj se igrač stavlja u ulogu čarobnjaka. U igrici je potrebno da razvijate svoje magične i druge sposobnosti kao i da trenirate i uzgajate zmaja.

U igrici postoje razni predmeti, kao u Travianu (verzija 4), a sama igra je, po meni, najsličnija Traviansu. Čak ima i taj animo-izgled koji je karakterističan za tu igru. Ipak, Miramagia je sasvim nova igrica s svojim posebnim šmekom i zbog toga je smatram jednim veoma lepim osveženjem u redovima TravianGames igara.

Ono što je meni prvo palo na pamet kada sam pogledao stranicu je da će ova igra biti mnogo popularnija među veoma mladim igračima. Ako sam u pravu, nije mi jasno kako TravianGames planira da zaradi od ove igre. 

Sada slede 3 slike iz igre (kliknite na sliku da biste je povećali):
Početna stranica

Layout s detaljnim pojašnjenjem alatki (na engleskom)

Inventoar predmeta
Sada me interesuje vaše mišljenje o igri? Kako vam deluje na prvi pogled? Da li se neko registrovao i, ako jeste, šta misli o game playu igre?

Nema komentara:

Objavi komentar

Prilikom pisanja komentara je poželjno da se pretstavite. Odaberite opciju Ime/URL ili neki od servisa, a ne Anonymous.

Svako vređanje, ponižavanje, neprimeren izražavanje, spam, trolling, off-topic i svaki drugi vid neželjenog ponašanja je zabranjen! Komentari ne smeju da podižu tenziju među čitaocima Travianologije.

Radi sistematičnije primene pomenutih pravila, moderatori moraju da odobre vaš komentar.